Ova faza projekta je faza eksperimentisanja upotrebom novih alatki, kako bi se postigao što zanimljiviji rezultat.
Nakon faze II, postavljena je još jedna, paralelna ravan na razdaljini od 10cm, koja sa prethodnom formira panel i na koju su primenjeni parametri iste. Ovde se javlja problem preklapanja krugova, zbog čega projektovana slika nije jasno saglediva, pa je ravan nakon toga uklonjena.
Da bi se dobila konkretna senka , uvedena je horizontalna ravna na koju će se ona preslikati i postavljen spot light (izvor svetlosti) na prethodno zadatu visinu. Zatim je na svaki od krugova primenjena alatka extrude to point, a za referentnu tačku je uzet izvor svetlosti, pri čemu je rešen problem preklapanja. Nakon toga, ukinuti su manji krugovi sa ravni, a opcijom loft moguće je dobiti debljinu panela i generisati ceo solid. Radi veće površine preslikavanja, solid je približen do ivice horizontalno postavljene ravni.
Nakon toga istražena je mogućnost postavljanja dva izvora svetlosti, na istu visinu, kako bi se uspostavila veća dinamičnost (igra) svetlosti i senke. Na ovaj način, svetlost koja probija iz dve naspramne pozicije, daje istu senku, blokiranjem određenih delova pod određenim uglom. Povećavanjem krugova na ravni na kojoj se slika projektuje, upad svetlosti je veći, ali slika je jasnija sa većim brojem manjih krugova, što je sledeći korak.
Kako bi istraživanje otišlo korak dalje, uvedene su anemone, plug-in za Grasshopper, koje omogućuju kreiranje loop-ova, u ovom slučaju start i end, odnosno petlje koja bi kontrolisala pomeranje izvora svetlosti duž iste ravni, pri čemu za svaki ciklus oduzima po jedan cilindar (nastao extrudovanjem krugova), da bi na kraju ostala solid struktura i projektovana senka koja “igra”. Kao krajnji rezultat su urađeni probni renderi, a za finalnu fazu bi najpogodnije bilo napraviti prototip, primenom 3d štampe.