Početna faza modelovanja u ZBrush-u

Početna faza rada se odnosi na modelovanje trupa, ruku i nogu lika.

Prvi korak predstavlja postavljanje 3D sfere (ZSphere) na osnovu koje se vrši dalje modelovanje pomoću nekoliko vrsta četkica (Brush). Novonastali oblik je u toj fazi vrlo grubo urađen, ali brojne opcije nam pružaju mogućnost sređivanja i uljepšavanja kako bi lik izgledao sto realnije. Najviše korištene opcije su move brush, clay i soften, dok su ostale upotrebljene u mnogo manjoj mjeri. Velika olakšica pri određiavnju dimenzija i proporcija lika, pored uključene simetrije koju nam program nudi, jeste i postavljanje slike na pozadinu.
Redosled modelovanja je sledeći: trup, haljina (umjesto nogu), ruke, glava i na kraju draperija, kosa i štit.

Faze rada su predstavljene na slikama:

Screenshot_1Screenshot_2Screenshot_3Screenshot_4Screenshot_5

Sledeća faza je dodavanje i uređenje ruku, šaka, glave, sređiavnje lica, a zatim draperije i pomoćnih elemenata.

This entry was posted in Opšte. Bookmark the permalink.