Pravljenje ‘Car drive’ igrice (final)

unity1

-Model smo exportovali iz 3ds maxa kao .FBX fajl. Obratiti paznju da jedinice budu u metrima.
-Po otvaranju Unity-a napraviti ‘new project’ i odrediti prazan folder u kom će unity da napravi hierarhiju foldera za projekat.
-Sačuvan fbx model potom kopiramo u ‘assets’ folder unity project-a.
-U listi hierarhije (koja se nalizi sa leve strane) podesili smo da šasija bude ‘parent’ tockovima.

unity2

-Potom napravimo ‘wheel collider’ (component>physics>wheel collider) po jedan za svaki točak i centriramo ga tako da se poklapa sa geometrijom.
-Takodje napravimo box collider za šasiju.
-Potom koristeći javascript skriptu ‘car script’ (koja se moze skinuti sa interneta) dodelimo kojima brzine, ubrzanje, kocenje, konjsku snagu i ostale potrebne atribute.
-Zatim ‘wheel align script’-u (koja se moze skinuti sa interneta) dodelimo svakom točku i njegovom collider-u tako da se tockovi okreću i rotiraju u skladu sa ubrzanjem i skretanjem auta.
-Posle jos par podešavanja spremni smo da exportujemo igricu za željenu platformu, sto radimo pomocu file>’build and run’ komande.

This entry was posted in 00 Radovi. Bookmark the permalink.