Upoređivanje modelovanja 2D-3D šahovskih figura koristeći 3ds max – Faza III

U finalnom delu rada objasniću već pomenuti proces na lovcu i uporediti ga sa onim od kanala Polyfjord, urađenom u Blenderu.

WhatsApp Image 2024-07-31 at 22.24.20 (3)WhatsApp Image 2024-07-31 at 22.24.20

 

1. Modelovanje lovca uz lathe komandu

 

 

lovclovvrrt

 

2. Importovanje željenog 2D oblika figura i ekstrudovanje 

 

 

 

lovci od gorelovci

 

3. Možemo videti da je figura modelovana uz pomoć Boolean komande u potpunosti odgovara cilju oko kojeg je ovo istraživanje bazirano, bez potrebe dodatnog sređivanja samog modela lovca.

lvc Izgled  figure lovca sa videa Polyfjorda pre detaljisanja koje u slučaju rada u 3Dsmaxu nije bilo potrebno  

Kao zaključak rekao bih da je 3Dsmax bolja opcija od Blendera za konkretno ovaj zadatak. Činjenica da poseduje ne jednu nego dve komande (ProBoolean i Boolean) za razliku od Blenderove jedne (Boolean) dosta pomaže u izradi ovakvih modela. U slučaju da Boolean pravi komplikacije u većini slučajeva ProBoolean će uraditi kako treba i obrnuto.

 

 

 

 

This entry was posted in Opšte. Bookmark the permalink.