Jedan od problema koji se javlja u ovoj oblasti jeste višak delova koji nastaje na ivicama i uglovima osnove jer zahteva sečenje pločica radi njihovog boljeg uklapanja. Takođe veliki nedostatak je i to što razuđeni i nepravilni oblici pločica ne mogu da se proizvode serijski kao jednostavni oblici poput trougla, pravougaonika, kvadrata već mora da se pravi poseban kalup za određeni nepravilni oblik. Cilj ovog istraživanja je stvaranje oblika pločice gde će jedna figura prelaziti u drugu, a da pritom prelaz između njih bude minimalno vidljiv ( morphing teselacija ) kao i da se obrati pažnja da što manji broj pločica bude sečen prilikom popločavanja zadate osnove. Kroz proučavanje zadate teme dolazi se do zaključka da je pored osnovnog oblika ( kvadrat ) potrebno još osam različitih oblika da bi se popločala osnova. Takođe možemo zaključiti da je neophodno seći pločice kako bi se uklopile u osnovu ravnih ivica osim ukoliko i sama ivica pločice koja je u dodiru sa ivicom osnove nije ravna.
Nedavno objavljeno
Objavljeno 4.September.2024.Modelovanje i printovanje ergonomskog i estetski privlačnog korseta - faza III
Objavljeno 4.September.2024.Simulacija prostiranja zvuka u holu FTN-a sa i bez akustičnih panela - FAZA2
Objavljeno 14.July.2024.Da li dept of field pozitivno utiče na postizanje fotorealističnosti rendera i kako?
Objavljeno 14.July.2024.Traži…
Finalni radovi 2011
- Modelovanje i fabrikacija kućice za jazavičara – faza 1
- FABRIKACIJA SLOJEVITE STRUKTURE OD PAPIRA ( II faza )
- Formiranje portreta korišćenjem struna u boji – Faza II
- Formiranje portreta korišćenjem struna u boji – Faza III
- Modelovanje/vizuelizacija “mirror dimension” paviljona – I faza
- Modelovanje/vizuelizacija “mirror dimension” paviljona – II faza
- Final – Modelovanje geometrije imaginarnih likova – 3ds max – unwrap uvw, materijalne grupe i osnova materijalizacije
- Modelovanje geometrije imaginarnih likova – 3ds max – razvijanje geometrije
- Modelovanje geometrije imaginarnih likova – 3ds max
- Modelovanje lampe sa promenljivošću osvetljenja – faza IV
- Parametarsko modelovanje objekta ”The Sage Gateshead” kroz analizu animacije kretanja gusenice
- STRATEGIJA MODELOVANJA- 00
- Zvučno-zavisni zid (Finalno)
- Invisible Edges – finalno
- Cesma u Limanskom parku – 04 – finalno
Strane
Linkovi
MaxSkript
- 1.1 Maxscript 101
- 1.2 Maxscript 101
- 1.3 Maxscript 101
- 1.4 Maxscript 101
- 1.5 Maxscript 101
- 1.6 Maxscript 101
- 2.1 Maxscript 101
- 2.2 Maxscript 101
- 2.3 Maxscript 101
- 2.4 Maxscript 101
- 2.5 Maxscript 101
- 2.6 Maxscript 101
- 2.7 Maxscript 101
- 3.1 Maxscript 101
- 3.2 Maxscript 101
- 3.3 Maxscript 101
- 4.1 Maxscript 101
- 4.2 Maxscript 101
- 5.1 Maxscript 101
- 5.2 Maxscript 101
- 5.3 Maxscript 101
- 5.4 Maxscript 101
- 5.5 Maxscript 101
- 5.6 Maxscript 101
- 5.7 Maxscript 101
- Maxscript – osnove
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 1a
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 1b
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 1c
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 2a
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 2b
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 3a
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 3b
- Maxskript tabela
Meta