OBLAST I TEMA ISTRAŽIVANJA
Modelovanje, vizualizacija i fabrikacija personalizovanih vaza.
STANJE U OBLASTI
Analiziranjem ljudi u okruženju, shvatili smo da postoji velika potražnja za učestvovanjem korisnika u fazi stvaranja produkata i da je sama ideja utilitarna.
PROBLEM
Prilikom istraživanja upotrebnih predmeta masovne proizvodnje spoznali smo kao glavni nedostatak nemogućnost korisnika da utiču na dizajn samog produkta i prilagode ga svojim potrebama. Produkti su uglavnom proizvodi tipske proizvodnje i često nasuprot želja korisnika koji nema izbor promene određenih delova.
CILJ
Učestvovanje korisnika u izradi finalnog produkta u okviru određenih parametara.
HIPOTEZA
Da li smo zadovoljili potrebe korisnika? Da li postoji dovoljno širok izbor za dizajn vaza? Da li smo ih podstakli da više učestvuju u dizajniranju sopstvenog okruženja?
KRITERIJUMI
Ponuditi varijacije proizvoda zasnovane na modelovanju uz pomoć tri osnovna oblika (kvadrat, krug, trougao) sa različitim materijalima i načinima fabrikacije.
METODE
3dsMax/Rhino i Corona Renderer/Shape Diver