MODELOVANJE PERFORIRANE LAMPE – faza II

Nakon ispitivanja i odabranog geometrijskog tela za  lampu smislili smo nacin modelovanja. Krenule smo od cilindricnog oblika koji smo modifikovale. Cilindar smo podelili na tri zone: sredisnju i gornju i donju, koje su podjednake. Modelovanje smo zapoceli osnovom cilindra-krugom, koji smo umnozili i spojili linijom.

krugovi

Koristeci komandu “Graph Mapper” (Bezier) dobile smo neophodne krive za oblikovanje omotaca cilindra.

 

linija

Nakon toga je bilo potrebno vertikalno izdeliti cilindar i svaku drugi podeok ukloniti.

secenje podela 1

Kako su nam  za ovu lampu neophodna dva ista oblika, samo smaknutih podeoka, kopirali smo citav prethodni postupak, a jedina promena je koja je napravljena bila je dodavanje komande “Shift List” na komandu “Isotrim”, pa tek onda je dodata komanda za parnu podelu “Cull Nth”

secenje podela 2

 

Poslednji korak u modelovanju bio je dodavanje perforacije, koje smo postigli proiciranjem paterna na segmente lampe i zatvaranje gornje i donje supljine komandom “Boundary”

patern

lampica         kraj

This entry was posted in 16/17 Radovi. Bookmark the permalink.