Modelovanje maske – faza II

Osnovni dizajnerski koncept I pristup je krajnje jednostavan; cist-minimalan, a glavni zadatak modelovanja je potreba za dobijanjem elegantne ali I stabilne drvene maske za razne vrste telefona. Upravo iz tog razloga modelovanje vršim u Grasshopperu i u kodu hajlajtujem osnovne parameter koji prilagođavaju masku drugom telefonu.

 

Proces započinje iz komande Rectangle, koja odgovara dimenzijama telefona.

Opcijom Fillet/Curve dolazim do potrebnih radijusa na uglovima.

19549567_812794425541737_1396366033_o

 

Offset izvlači zadatu liniju na pretpostavljenu debljinu okvira maske.

19532736_812794432208403_563559952_o

Podelu na segmente (međuprostor) vršim opcijom Explode da bih dobio šupljine u okviru.

Okvir I poleđina se izdižu – Extrude

19496447_812794428875070_1259638220_o

Dodajem otvore za kameru I blic, slušalice…

*Za poleđinu maske moguća primena Voronoi dijagrama u daljoj fazi.

Glavna ideja da maska bude drvena je izazov jer zahteva dosta istraživanja samog materijala I granica do kojih bi CNC mašina mogla da ide, pa je to sve direktno uticalo na debljinu okvira, dimenzije okvira za zvučnike, kamere, slušalice itd.

01 02 03 04 05 7

This entry was posted in Opšte. Bookmark the permalink.