Oblast istraživanja– Mesh model kroz različite pristupe.
Tema istraživanja– SubD ili Low Poly model? Više ili manje poligona? Kada i zašto?
Stanje u oblasti– Ova tema nije toliko istražena – iako na YouTube-u postoji nekoliko klipova, oni ne razlažu jasno prednosti i mane obe tehnike niti daju konkretan odgovor na to koja je bolja. Razlog je verovatno taj što univerzalno rešenje ne postoji, jer izbor zavisi od specifične situacije i načina primene. Oba pristupa su uobičajena i široko primenjena, u filmskoj industriji,u arhitekturi, video produkciji i drugim oblastima. Primer igre koja koristi low-poly pristup je Minecraft, dok je primer SubD modelovanja igra The Last of Us Part II.

Thumbnail sa videa „Mastering Sub-D and Low Poly 3D Modeling“
https://www.3ds.com/store/cad/subdivision-modeling
Problemi– Nejasno je kada je bolje koristiti SubD, a kada Low Poly.
Cilj– Zaključiti kada je bolje koristiti SubD, a kada Low Poly pristup u 3D modelovanju.
Hipoteza– Odabir između SubD i Low Poly modelovanja zavisi od namene modela.
Kriterijumi– Broj poligona, vreme modelovanja, vizuelni kvalitet, mogućnost modifikacija, brzina rendera i kvalitet rendera.
Metode– Analiza, metoda modelovanja, upordeni pristup, – uporedno modelovanje kompleksine forme u SubD i Low Poly varijanti i porediti ih kroz navedene kriterijume.