Oblast istraživanja predstavlja virtualnu integraciju u stvarnom vremenu između digitalnih informacija i stvarnog fizičkog sveta.
Primeri:

slika 1- prikaz enterijera
Primena proširene stvarnosti enormno se razvija i postaje sve rasprostranjenija među širokim spektrom primena u mnoštvu profesija. Korisnici u maloprodajnom sektoru, trgovci i druge kompanije koriste proširenu stvarnost da poboljšaju potrošačko iskustvo, kao i za pokretanje novih marketinških kampanja. Dodavanjem proširene stvarnosti u kataloške aplikacije, prodavnice omogućavaju potrošačima da vizualizuju kako bi različiti proizvodi izgledali u različitim okruženjima. Kada je reč o nameštaju, kupci usmeravaju kameru u odgovarajuću prostoriju i imaju mogućnost da sagledaju finalni proizvod.
Metode:
-definisanje osnove svih pečata
-prilagođavanje referentne osnove (pečata)
-modelovanje modela
-rad u programu Unity
-konektovanje sa aplikacijom i interpretacija modela
Kriterijumi:
-jasna i brza prezentacija
-jasno sagledanje prostorije
-mogućnost gledanja modela bez korišćenja softvera za modelovanje
Problemi rada:
-unošenje kompleksnih modela u program “Unity”
-precizno pozicioniranje enterijera pri prikazivanju proširene realnosti
-korišćenje više pečata u isto vreme
Cilj:
Unapređenje sagledavanja prikaza enterijera po odvojenim segmentima na brz i efikasan način. Mogućnost interpretacije enterijera bez korišćenja softvera za modelovanje kako bi se izbegla upitna brzina otvaranja programa za modelovanje, moguće poteškoće pri orbitiranju unutar softvera i lakše kretanje kroz prostor.
Reference:
slika 1- https://www.pinterest.com/pin/267753140334565475/
slika 2- https://www.youtube.com/watch?v=kXwcjBZxQKo