Slon je importovan u software 3ds max i preko njega kreirana sfera (create>spher).
Prvi korak:
Dodat je modifikator edit poly i uz pomoć alatki za pomeranje vertexa (move) i dodavanje novih ivica (cut) napravljena aproksimacija modela slona.
Dodat je modifikator edit poly i uz pomoć alatki za pomeranje vertexa (move) i dodavanje novih ivica (cut) napravljena aproksimacija modela slona.
Drugi korak:
Korišćenjem modifikatora unwrap uvw omoguceno je sečenje poligona i razvijanje mreze istih uz pomoc pravljenja peel seem-ova.
Svaki segment je razvijen preko pelt opcije, a nakon toga iskoriscen relax by edge angles kako bi se dobila pravilna mreza poligona koji će se kasnije spajati.
Treći korak:
Na kraju je iskoriscena opcija pack together kako bi sve delove skaliralo na istu relativnu velicinu i upakovalo u istu ravan. Opcijom render uvw je napravljena slika mreze poligona koju smo odštampali.