AR aplikacija – faza izrade 3D modela i markera

Drugi korak predstavlja modelovanje objekta koji želimo da se prikaže u aplikaciji. Model je rađen u 3Ds Maxu, iz dva dela, kako bi se video presek objekta u aplikaciji.

DWG crteži služe kao šablon prema kome se modeluje objekat. Posebno zahtevan deo izrade modela je sama fasada, budući da je prikazana kuća u secesijskom stilu. Što je model detaljniji, tu ima više poligona, te može predstavljati problem prilikom kasnijeg rada aplikacije. To znači da trebamo aplikaciju prilagoditi uređaju koji je koristi, kako bi ona radila nesmetano. U gotov model ubaciju se materijali isključivo u JPEG ili PNG formatu. Model se eksportuje kao FBX fajl i takav ubacuje u Unity.

4 6 7

Marker može da bude bilo kakav JPEG fajl, u ovom slučaju je izrađen u AdobePhotoshop-u u vidu osnove kuće. Kako je palikacija zamišljena da prikazuje presek kuće, odnosno fizičko razdvajanje objekta na dva dela, bilo je neophodno za svaki deo modela napraviti zaseban marker.

9

This entry was posted in Opšte. Bookmark the permalink.