
Cilj istraživanja je bio da se dobije zakrivljena origami struktura korišćenjem Rhinoceros-a i Grasshoppera.
Počinje se sa postavljanjem heksagonalne mreže (HexGrid) u željenoj ravni i ograničavanjem iste na polovinu kružnice kako bi rezultat bio primenjiv u stvaranju cilindrične saksije.
Nakon toga proces modelovanja se razdvaja na dva dela:
1. Deljenje heksagonalne mreže na jednake trouglove i stvaranje mreže po kojoj će se ravan savijati- nakon postavljanja dve Flow operacije, kako bi mreža i središnje tačke heksagona bile postavljene na polukružnu liniju, mrežu rasčlanjujemo kako bi sve tačke mogle da se spoje i pri tom podele heksagone na jednake trouglove
Izdvajanjem svakog drugog trougla u mreži i izmeštanjem njihovih tačaka stvaramo mrežu koja pokazuje gde će se ravan prelamati:

Dobijenu mrežu pretavaramo u SimpleMesh.
2. Stvaranje mreže tačaka koje će postaviti pravac savijanja ravni i koje će pomoći pri stvaranju novih ravni preloma.
Tačke dobijene iz prošlog postupka pomeramo za određenu daljinu i koristimo funkciju Extrude sa prošlo dobijenom mrežom.

Primenom funkcije iz Weavebird plugin-a, Join meshes and weld, spajamo rezultate dva procesa modelovanja i stvaramo zakrivljenu origami strukturu koja predstavlja polovinu finalnog cilindra.
Posle dobijanja željene strukture traži se način da se prelomljena ravan razvije i vrati nazad u savijeni oblik pomoću Kangaroo Solver-a.
Zaključak istraživanja je da je moguće napraviti zakrivljenu origami strukturu ali da njeno razvijanje i ponovno savijanje kao i stvaranje punog cilindra zahteva više istraživanja i pokušaja kako bi došlo do pozitivnog razultata.