Modelovanje high poly geometrije (ZBrush/Blender) – Faza 1

Tema:

Oblast istraživanja su različite metode modelovanja i celokupan postupak kreiranja modela za video igrice. Tačnija tema istraživanja jeste uporedna analiza modelovanja istog lika u dva različita programa, sa različitim metodama oblikovanja, Blenderu i ZBrushu. ZBrush je u odnosu na Blender zastupljeniji u industriji, ali su oba programa popularna u ovoj oblasti. Dok ZBrush funkcioniše po principu oblikovanja komada gline i pruža malo veću slobodu pri transformaciji, Blender funkcioniše po principu modifikovanja razlićitih geometrijskih tela i pruža malo veću preciznost. Cilj je istražiti razlike i  način koji je pogodniji za ovaj lik. Kriterijumi istraživanja su  broj koraka potreban za istu detaljnost , lakoća postizanja  preciznosti i verodostojnosti i mogućnosti koje program pruža.

Istraživanje se bazira na modelovanju liku sa velikim brojem poligona (high poly geometrije), datog u prilogu.

cubonecubone2

This entry was posted in Opšte. Bookmark the permalink.