Finalni rezultat modelovanja karaktera u Zbrushu

Model karaktera i njegova tekstura su spremni za “export” u druge programe i korišćenje u svrhe video igara. “Riggovanje” celog modela je izvedeno tako što je “root zsphere” postavljen u donjem delu modela odakle se dalje granaju ostali elementi i zglobovi koji su spojeni sa okolnim poligonima. Za posebnu faciajalnu ekspersiju korišćen je “Move Tool” u kombinaciji sa “Zspehere” elementima.  Za oči karaktera ubačen je odredjeni “material effect” da bi se dobio efekat refleksije. Finalni model je sačinjen od 4  “Subtool-a” (grupisani poligoni).

Render karaktera je izvršen u Zbrush-u. Takodje je odradjena i jednostavna fotomanipulacija u Photoshop-u kao jedan od primera korišćenja modela. Istraživanje je uspešno završeno i postignut je željeni cilj.

Model karaktera u pozi

MODEL KARAKTERA U POZI

PRIPMER FOTOMANIPULACIJE SA RENDEROM MODELA

PRIMER FOTOMANIPULACIJE SA RENDEROM MODELA

“RIGGING” proces:

Ostali radovi na IG: @sloby.bryant.art

This entry was posted in 19/20 Radovi. Bookmark the permalink.